Два бренда - єдина вигідна ціна на сайті
Спочатку здоров’я
Продажа и доставка медикаментов, БАДов, лечебной косметики, медтехники и товаров для мам и малышей
Обратный звонок
Введите Ваш телефон и мы перезвоним:
Закрыть
Центр онлайн-поддержки клиентов
Напишите и мы постараемся Вам оперативно ответить:
Закрыть
Обратный звонок Поддержка
Город:
Kyiv
Телефон: +38044 520-5050
TASБлогиНовости ПРОГРАМА «ДОСТУПНІ ЛІКИ»

ПРОГРАМА «ДОСТУПНІ ЛІКИ»

30.04.2020

 

Шановні клієнти, поспішаємо повідомити Вам, що мережа аптек TAS; Пані та КОСМО почали працювати за урядовою програмою «Доступні ліки».
«Доступні ліки» – це програма забезпечення необхідними лікарськими засобами безоплатно або з незначною доплатою для пацієнтів з серцево-судинними захворюваннями, бронхіальною астмою чи діабетом ІІ типу.

Програма «Доступні ліки» надає можливість отримати БЕЗКОШТОВНО або з незначною доплатою ліки за трьома категоріями: 
1.Серцево-судинні захворювання.
2.Бронхіальна астма.
3.Діабет 2 типу.

 

ЯК ОТРИМАТИ БЕЗОПЛАТНІ ЛІКИ?

Покрокова інструкція

  1. Зверніться до лікаря та отримайте рецепт.
  2. Завітайте домережіаптек TAS; Пані  або КОСМО з позначкою «Доступні ліки». 
  3. Отримайте ліки безоплатно або з частковою доплатою за рецептом. 

 

ЯК ОТРИМАТИ РЕЦЕПТ НА "ДОСТУПНІ ЛІКИ"

З 1 квітня 2019 року ліки за урядовою програмою реімбурсації «Доступні ліки» можна отримати тільки за електронним рецептом, виписаним сімейними лікарями, терапевтами та педіатрами через електронну систему охорони здоров’я. 

Крок 1. Пацієнт записується та приходить на прийом до сімейного лікаря, терапевта або педіатра, з яким у нього підписана декларація.

Крок 2. Лікар проводить прийом і виписує рецепт.

Крок 3. Під час виписування електронного рецепту лікар разом з пацієнтом мають перевірити, чи номер мобільного телефону, зазначений в декларації є актуальним і належить пацієнту. Лікар повинен назвати вам код мобільного оператора та останні цифри номера.

Крок 4. Після перевірки номера телефону лікар виписує рецепт в електронній системі охорони здоров’я.

Крок 5. На мобільний телефон пацієнта приходить смс з унікальним номером рецепта та кодом підтвердження для отримання ліків в аптеці. Зміст СМС: «Ваш рецепт:  ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ. Код підтвердження: ХХХХ».

Крок 6. За необхідності або на прохання пацієнта лікар може роздрукувати консультаційний висновок, який містить розділ з призначеннями, зокрема призначенням ліків. В цьому розділі зазначається інформація про виписані ліки та номер електронного рецепта.

Крок 7. Пацієнт йде у будь-яку зручну для нього аптеку, що бере участь у програмі «Доступні ліки». Називає працівнику аптеки номер рецепта. Дізнайтесь адресу найближчої до вас аптеки мережі аптек TAS; Пані  або КОСМО  за номером 0(800)-300-180 (безкоштовно з будь-якого оператору по Україні).

Крок 8. Працівник пропонує пацієнту лікарські засоби, які є в цій аптеці і входять в програму «Доступні ліки».

Крок 9. Пацієнт обирає один із лікарських засобів і називає чотиризначний код підтвердження та отримує свої ліки.

 

ДЕ ОТРИМАТИ ЛІКИ?

Пацієнт може обміняти рецепт на ліки у будь-якій аптеці в Україні, яка має договір з НСЗУ,  без прив'язки до місцевості, де цей рецепт був виданий. Шукайте в аптеціпозначку "Доступні ліки".

Перелік та адресиаптек-учасників мережі аптек TAS; Пані  або КОСМОурядової програми реімбурсації "Доступні ліки"дивиться тут https://apteka-tas.com.ua/about/map/або телефонуйте до інформаційної підтримки мережі  за номером 0(800)-300-180 (безкоштовно з будь-якого оператору по Україні).

 

Повна інформація про урядову програму "Доступні ліки" можна отримати за посиланням на сайті Національної Служби Здоров’я України http://liky.gov.ua/

30 Апреля 2020
Читайте также:
Блог
Подписка на рассылку: